כל אישיות היא עולם ומלואו, עולם דינמי, מלא שינויים, עולם המגיב לנסיבות החיצוניות והפנימיות במידה משתנה. בעולם הזה האיזון הפנימי וארגון הנפש לעתים קרובות שבריריים בהרבה ממה שנראה לעין. הרגע שבו כדאי לפנות לגרפולוג לקבלת יעוץ הוא כאשר מתעוררת בך שאיפה לצמוח ולהרחיב אופקים.

כמו כן, אבחון גרפולוגי יסייע לך להכיר את פנימיותך טוב יותר, לקבל אינפורמציה אשר קשה מאוד (ולעתים בלתי אפשרי) להודות בה או לגלות על עצמך לבד ובאופן אובייקטיבי.גרפולוגיה היא כלי מעולה לקבלת משוב פסיכולוגי בתחומים רבים של התפתחות אישית.

באופן דומה, רצוי לפנות לגרפולוג כאשר עולה תחושה שמשהו לא בסדר, כשלא מתקיימת הרמוניה בינך לבין עצמך או בינך לבין העולם הסובב אותך. אדם יכול להיות חזק-אופי, ובכל זאת בעל נקודת תורפה שמפריעה לו לחיות חיים איכותיים. אדם יכול להיות מצליחן, אך עדיין לשאת בתוכו פחדים ולחצים רבים מספור שלא מאפשרים לו להינות מהחיים כפי שמגיע לו באמת – במילים אחרות, איכות חייו נפגעת.

סיבות נוספות לפנייה:

אדם המתקשה למצוא שפה משותפת עם הקרובים אליו או הסובבים אותו: מדוע לא מבינים אותי, מדוע צצים קונפליקטים במהלך דרכי – הרי אני רוצה את הטוב ביותר!-
אדם שלא מצליח למצוא עיסוק המתאים לו ושואל את עצמו: מי עלי להיות, במה מתבטאת אישיותי? כל זאת בהתחשב בהגבלות המסוימות של מקום העבודה ומידת הביקוש בשוק. האם יש לי מספיק כריזמה, אומץ, מיומנות וכוח לעסק פרטי?- ועוד
אדם החליט לפנות לשיפור חתימתו החדשה – עכשיו היא תהיה מוגנת יותר מזיופים.
כדאי לפנות לגרפולוג בעת טובה, לגילוי פוטנציאל, ובעת רעה, לעזרה ולייעוץ.

יעוץ אישי כולל תמיד גם אבחון של האישיות. הוא כולל ניתוח של סוג האישיות, הייחוד שלה, הפוטנציאל האינטלקטואלי והיצירתי. כמו כן נעשה ניתוח EQ (אינטליגנציה רגשית) ו-IQ, מיומנויות עסקיות, המצב הרגשי, היחסים עם הסביבה, מעצורים ופחדים, קונפליקטים פנימיים וחיצוניים, קלות ההשפעה על האדם, אגרסיות ותכונות רבות אחרות. אם צריך, ניתן גם לזהות נטייה להפרעות פסיכולוגיות רגשיות ופסיכוסומטיות, ובעת הצורך אנו מפנים אל המומחים הרלוונטיים.

יעוץ הוא דיאלוג חי, המתרחש בסקייפ או פנים אל פנים, ובו בעזרת הגרפולוג תגלו את התשובות לשאלות המטרידות אתכם. במהלך היעוץ, מציע הגרפולוג הצעות הקשורות לשאלה הראשית, כדי לעבוד על העצמי ולשפר את איכות החיים של הפונה לייעוץ.

X